Συχνές Ερωτήσεις

Frequently Asked Questions

Το σημείο επιβίβασης μου είναι εκτός του κέντρου των Χανίων.

Αν το σημείο επιβίβασης σας περιλαμβάνεται στη διαδρομή για το προορισμό σας δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση. Αν το σημείο επιβίβασης σας βρίσκεται στην αντίθετη κατεύθυνση, τότε θα υπάρξει μια μικρή επιπλέον χρέωση ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.

Τι πληροφορίες χρειάζομαι για να κλείσω μια εκδρομή/μεταφορά;

Το όνομα σας

Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου σας – Αυτό είναι πολύ χρήσιμο σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας, ενώ έχει είδη ξεκινήσει το ταξίδι σας ή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Επιθυμητή ώρα αναχώρησης από το τόπο διαμονής σας

Διεύθυνση τόπου διαμονή σας –Για οποιοδήποτε θέρετρο στο οποίο θα θέλατε να διαμείνετε, μπορεί να υπάρχουν παραπάνω από ένα/μια ξενοδοχεία/σύμπλεγμα διαμερισμάτων/βίλλα με το ίδιο όνομα. Για τις βίλλες χρειαζόμαστε την ιστοσελίδα και το κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη, έτσι ώστε να μας δώσει ακριβής πληροφορίες για τη τοποθεσία της βίλλας, καθώς πολλές βίλλες βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές. Για να αποφευχθούν πιθανές παρεξηγήσεις χρειαζόμαστε πλήρη ενημέρωση σχετικά με το τόπο διαμονή σας.

Ώρα άφιξης και αριθμός πτήσης – Συνεχώς παρατηρούμε τις ώρες αφίξεων των πτήσεων για πιθανές καθυστερήσεις.

Συνολικός αριθμός επιβατών – Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει νεογνά και παιδία στο συνολικό αριθμό των επιβατών.

Πως θα αναγνωρίσω τον οδηγό μου;

Στο σημείο επιβίβασης σας θα δείτε τον οδηγό να κρατάει μια πινακίδα με το όνομα του ταξιδιωτικού γραφείου μας (LaCanea Travel). Αν συναντήσετε κάποια δυσκολία απλά τηλεφωνήστε στο τηλέφωνο άμεσης αναγκής για βοήθεια.

Τι συμβαίνει όταν το όχημα είναι διαφορετικό;

Μερικές φορές υπάρχουν καθυστερήσεις λόγο της καθυστέρηση κάποια πτήσης ή ενός μποτιλιαρίσματος. Αποτέλεσμα των παραπάνω καθυστερήσεων είναι να σας παραλάβουμε με διαφορετικό όχημα.

Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσω κάτι διαφορετικό από τους συνήθεις προορισμούς;

Φυσικά μπορείτε να μας ρωτήσετε μέσω email και θα σας δώσουμε ότι πληροφορία χρειαστείτε.

Σε ποιές περιπτώσεις υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις;

Όταν ζητήσετε για κάποιο συνοδό/ξεναγό θα υπάρχει μια επιπλέον χρέωση.
Επίσης θα υπάρχει επιπλέον χρέωση αν θέλετε να αλλάξετε το πρόγραμμα του ταξιδιού.

Πως μπορώ να πληρώσω για το ταξίδι μου;

Μπορείτε να πληρώσετε τον οδηγό στο τέλος της εκδρομής/μεταφοράς σας.

Τι θα συμβεί αν η πτήση μου καθυστερήσει;

Δεν θα υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση. Αν η πτήση σας αλλάξει, στείλτε μας ένα email με τις ενημερωμένες πληροφορίες.

Τι θα συμβεί αν ξεχάσω κάτι στο όχημα σας;

Ο οδηγός θα βρεί το αντικείμενο, θα το επιστέψει στο γραφείο και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας έτσι ώστε να το παραλαβέτε.

Τι θα γίνει αν δεν είμαι στο σημείο συνάντησης στην ώρα μου;

Ο οδηγός θα περιμένει 5 λεπτά παραπάνω. Μετά αυτό το χρονικό διάστημα θα αναχωρήσει. Σε αυτό το σημείο το γράφειο δεν έχει καμία ευθύνη για τη μη μεταφορά του πελάτη και δεν είναι υποχρεωμενο να προβεί σε επιστροφή των χρημάτων.

Πως θα αναγνωρίσω το όχημα της εταιρίας;

Μπροστά το όχημα μας θα έχει μια πινακίδα με το λογότυπο της εταιρίας (LaCanea Travel) και ο οδηγός θα έχει τα στοιχεία σας.

Τί είναι ο συνοδός και τί είναι ξεναγός;

Ο συνοδός είναι το άτομο το οποίο βρίσκεται μαζί σας κατά όλη τη διάρκεια της εκδρομής και θα σας δώσει ότι πληροφορία χρειαστείτε, αλλά δεν έχει το δικαίωμα να εισέλθει σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.

Ο επίσημα αναγνωρισμένος ξεναγός έχει το δικαίωμα να εισέλθει σε οποιοδήποτε μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο και θα σας δώσει όλες τις πληροφορίες που θέλετε, σχετικά με το αξιοθέατο που θα επισκεφθείτε.